Friday 22 November 2013

Roti

Pada awalnya saya membuat roti sekadar suka-suka.Kemudian terdetik dihati saya untuk cuba memasarkan kepada orang ramai.Alhamdulillah ia mendapat sambutan yang amat memberansangkan.Jadi jadual harian saya menjadi semakin ketat.Membuat 100 biji bun sehari sudah cukup untuk saya tidak membuat perkara2 yang lain kerana tiada pembantu.Namun saya berpuas hati kerana pelanggan sentiasa menunggu kedatangan bun-bun saya....


Bun buah-buahan kering



Bun sosej



Bun Kacang Merah



Bun Coklat



Bun Chicken Floss


Saya juga banyak menerima tempahan dari kawan-kawan...Alhamdulillah..rezeki dari Allah..
Resepinya telah saya tulis untuk entri terdahulu..satu resepi..berbeza bentuk dan inti..


Roti yang telah siap sedia untuk delivery...


No comments:

Post a Comment